Sämsta känslan någonsin

Hej! Fett ovärd skoldag idag känner jag, mitt humör gick verkligen upp och ner hela tiden och jag bara orkade inte men det fanns ljusglimtar... Jag fick tillbaka mina jeans shorts som jag gjorde i slöjden och fick vg+ sen fick jag 2 poäng ifrån vg på so provet men jag kom in i engelska 5 kursen som jag blev sjukt glad för!!!! :DDD när jag kom hem från skolan körde pappa mig till en helvetes träning! :o Gud jag va glad när jag fick åka därifrån, jag orkar seriöst inget nu känner jag Mina ben är slö och sköra min rygg gör ont och jag är allmänt förbannad på mig själv.... nu ligger jag och kollar på biggest loser med mamma och jag känner att jag kommer somna snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0