skjorta, kavaj och röda byxor

hej!
med musiken i örat och insperationen i skallen..
det är alltid lika jobbigt att vakna en måndag morgon efter att ha sovit nästan 5 timmar och vaknat och somnat om en miljard gånger -.-
men skoldagen va chill idag i alla fall, kollade bara på film dom mesta lektionerna, efter skolan åkte jag förbi emma sen hem snabbt och byte om, käkade och sprang till bussen, men den jävlen slank förbi innan jag hann så jag gick skit långt för att ta 4:an men den kom inte förens om 12 min så jag chansa på att gå ännu längre för att ta 6:an och det gick ju lite bättre men jag kom 10 min försent till stunten, poängen är att jag hatar dom nya tidera, det står 3 olika tider överallt typ och bussen går inte ens som tiderna säger!!! :O
får daaaamp!! f*tt buss säger jag bara, men nu är jag hemma och har tagit en efterlängtad dusch...
dagens


faild attampt to a good pic

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGING<2

2011-05-24 @ 13:15:58
URL: http://fashiontarget.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0