trött.se

man hinner mycket på en dag, jag vaknade av larmet och kände att sjukdomar närmar sig, men tog mig upp och iväg till bussen till skutberget, väl där va det orgenteringsdag och själva orgenteringen gick åt helvete jag och emma sprang vilse typ 300 ggr och kunde inte hitte 7:an!
men när vi kom tillbaka så blev det ett dopp i vänern som va så jävla kallt att det fick mig på andra tankar
dagen slutade typ 2 och när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade typ framför tv:n i ca 3 timmar
sen ringde emma och vi träffades halv 6 typ, hyrde film och köte kinamat och satte oss hemma hos mig
nu gick hon precis hem och nu ska jag se big brothers och sen sova!!
så jävla f*cking trött hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0