under the coconut tree

dagen har gått minst sagt lite upp och ner, den började med en väldigt trött felicia som cyklade iväg i regnet till skolan. idag hade vi so poängprov och jag tror att det är ganska kört för mig och mitt lilla betyg som jag fick sist..
efter so:n va det lunch och matte som va lite oseriöst men det blir bara oseriösare när vi ska ha sista lektionen svenska med ingen lärare... ojojoj det va kul! :o
alla sprang omkring målade på varandra och jagade, bråkade och skrattade, borde vara så varje gång istället!
vi fick sluta 3 och då blev det cykelturen hem och äta sen på bussen direkt på träning och där nånstans skönk mitt humör till botten och jag orkade ingenting, när träningen äntligen va slut fick jag ett antal utbrott på min mamma men satte mig framför simpson med en bit lassagne och lugnade ner mig, efter det blev det en lång varm dusch och nu sitter jag och laddar upp en video på facebook från lektionen hihih ^^
imorgon blir det skola, sen drar jag på spinning med emma och köper fika tills på fredag då det är orgenteringsdag och baddags i värnen med typ halva klassen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0