fortsättning på 4april!

såå efter vi hade gjort oss iårding så drog maja och manda hem och jag och vicky åkte hem till hennes pappa och åt typ och sen till hennes mamma och lämna hennes grejer och hämta cyckel och sen drog vi till skolan och träffa jackie och viggo och så va vi där ett ta och så va ju ja smart nog och gick upp på taket och kom ofc inte ner heheh... xp men de gick bra nu är jag nere men sen skulle vicky hem och äta så då drog jag oxå så vare litte slappt hemma tills mamma tvinga mej gå ut med morris så jag guck och möte jackie och hans hund och då märkte man ju att sin hund va bög kul... aa men så vi gick värsta långt ju men sen så blev de jobbit så ja drog hem och åt och nu blire slapp vettu ;P
aja see yaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0