kommentar..?

så jag kommer in med slitna skor och hål på jeansen och jag bryr mig inte så förlåt för inget! 

   vilken kick as start xp

any way vaknar och gör mig iording till en vanlig tisdag
inget spec i skolan tror jag..
på gamman så lura man ju lille frida och va hos 7b
bäst iknow! xp
aja sen så blere hem och chilla litte sen ska man ju på träning då :D
ska bli skit kul faktiskt ;D
och på fredag så äre ju valborg!!
fett nice tror ja..
ska bli slaggs med dessa tror jag <333


älskar er med hela mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: VICKY

FELICIA HEDSTRÖM

DEN BILDEN !

men jag älskar dej no matter what ;* <3

2010-05-04 @ 12:21:54
URL: http://wiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0