så här va min dag..

..jag vakna och gör mina morgon sysslor
som ofta brukar bestå av att aa du vet..
sen så vare skola då
men de va fredag så de va väl ganska gött..
sen blere hem med emma och käka lite
gick ju bra... xp
sen så körde hennes mamma oss till stan och fär mötte vi jackie och gick omkring lite
skulle kolla efter kläder till skolavslutningen men de gick ju inte så bra hehe..
så mötte vi maja och manda oxå men vi va inte så myk med dom då ;)
sen när maja och manda drog så gick jag emma och jackie till donken och käka glass :D
göttgött och så satt vi där och myste ett tag tills vi drog till typ torget tror jag xo
så där satt vi och vänta på emmas och min buss ;p
sen när man kom hem så vare mat och nu sitter man här och chillar som vanligt då xp
imorgon blire väl typ emma då och sen typ jackie och mini vill nån va me så messa ;p
see ya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0