sola i karlstad!

sov över med vicky idag/igår då :)
satt vid datorn typ de vanliga och ladda upp bilder från dagen
sen la vi oss i sängen och typ prata och tog kort på våra magar.. xp
vad gör ovanliga personer igentligen.. 
o pappa hade varit med morris i skogen idag så de satt en fästing på min arm som kom från morris -eftersom morris sover ju i min säng- så ja blev typ skit rädd så vi gick o la oss i mitt rum -låg i min brors rum innan för han har större säng- så vi dela på en 90 säng o en filt som täck xp
lyckat!

sen nästa morgon så vakna vi ju av väckarklockan ofc -.-
gick upp typ 06.50 lr nåt ja venne
gjorde oss iordning åt frukos o sen blere att dra sig tillbaks till skolan då..
gick direkt till gympan för vi hade dans åååh va kul!!
nej men de va faktiskt lite kul men mitt nervsammanbrott innan va inte så kul
men gött att vi bara hade tre timmars slapp dans,musik o bild idag!
fan va slappt aså!

sen drog jag hem o la mig i trädgården o sola
för våren ha kommit tillbaka till oss!! :D
och med vår så blire snart sommar o på sommaren äre lov o de betyder ingen skola!!! :D

vår vår vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0