the best thing about a star is the way it..

omgomgomgomg!!!!!
ville bara säga YYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH BABE YÄÄH!!!!
aa iaf igår vare cheer uttagning då gick ju ganska bra :D
kom med i jaguars och group stunt!!! :D
bäst de kommer bli då för fan!!!
i'm soo happy! :D
any way så efter uttagningen så blere hem och typ äta och duscha
sen så möte jag vicky och vi typ satte oss vid bryggan (vid ks) ett tag
sen så åkte vi till ica för att möta jackie och victor-gammla tider<3-
men innan dom kom så möte vi typ alla! xo
såg typ ida och linnea så vi snaka litte med dom och så..
efter ica så drog vi hem till vickan med vårt godis ;d
och hade litte mysigt där med jackie och victor
sen så va man ju tvungen att vara hemma vid 9 -.-
men de gick ju inte så bra så när jag kom hem så blev mamma litte sur -.-
aa typ min dag ;d
kommer bilder när jag får nåra..
see u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0