vild och galen!

tjatja! :)
dagen börja med att jag vakna vid 8.04
men de tyckte jag va lite för tidigt så jag omna om och så kom mamma och väkte vid typ 11.10
så gick jag in på datoprn och duscha och gjorde mej iordning sammtidigt
sen körde pappa mej till skåre så träffa jag emma och så va vi hemma hos henne ett tag
vi typ målade på mjukisar hahahah de blev typ helt fucked up (bilder kommer imorgon)
men de va skit kul!xp
sen gick vi ut och hoppa litte och allt lite onormala personer gör...
sen så tog jag bussen hem efter ett tag
och när jag kom hem så hade jag en jävla energi så jag och mamma drog till walles och köpte litte mat
så när jag kom hem efter de så gjorde jag en club sanwich (stavning lr nåt-.-)
aa dan va dött de va aså xp
och nu blir de väl chill resten av kvällen, blir väl typ bond tror jag men jag har sett den typ 10000 gånger men what ever xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0