inatt kallar du

tredje dagen i skolan avklarad, det går ju ganska fort ändå ;)
dagen va väl ganska chill på profilen har vi garn teknik jag höll bokstavligen på o somna
så när jag va klar med min uppgift la jag mig på golvet hihi ^^
men höjdpungten på dagen va när jag o emma skulle cykla hem o jag ficklite damp så jag ramlade med cykeln!
hahah o fyfan va kul det va, men nu är det inte lika kul längre, jag fick ett gigantiskt köttsår i knät som svider som bara attan! D:
men det blir bra! idag är det träning som jag ska beje mig på om en 20 min ungefär annars ska jag sitta i soffan o tycka synd om mig själv! :D

sorry att min blogg är så tråkig o sånt men det är skola så den blir det då ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0