big as virus!!

hej!
har inte kunnat vara inne på datorn för att det va nåt konstigt så jag stängde av den direkt
sen nu tänkte jag sätta på den igen, men samma sak va där, som tur va så kom min brorsa hem precis
(han ä jätte bra på datorer (ibland) ) aa o han sa att jag har fått ett big as virus o jag lova pappa när jag fick datorn på min födelsedag att jag inte skulle ha sönder den samma år, men NEJ! -.-
i alla fall får försöka fixa det eller lämna in den:(
min dag då, jo först vare spanska så på film sen va det inställd bild så vi hade 1 timme o 25 min rast som jag skrev i för inlägget, efter det va det b-språk där vi kollade på film igen, lunch i 55 min, sen so där vi också kollade på film 55 min rast igen o sista lektionen va teknik så ganska gödig dag hahah ;D
sen efter skolan gick jag med emma hem till mig såklart, vi gjorde typ det vanliga, käkade gröt de va länge sen ;(
o kollade på disney channel :D
nu ä hon hemma hos sig och jag ska vänta tills pappa kommer hem så ska vi åka o köpa kina mat mmmmh älskar kina mat! :D
skriver sen (om det går D:...?) 
det snöar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0