here comes the sun

tja
sjukling skriver, har typ värsta ångest aså shit!!
mår typ värsta dååligt så har inte skrivit nåt på hela dagen, nej jag va inte i skolan idag heller och det börjar kännas jäligt dåligt nu jag missar som fan aså och så missade jag ett prov idag som jag inte vet när jag ska göra och jag har matte prov imorgon så jag känner mig jätte tvingad att gå till skolan men jag mår inte alls bra och jag vill ju vila upp mig till stockholm lixom (a)
så jag har tagit massa bad och försökt sovit och pluggat men jag är fortfarande inte frisk!
vad ska jag göra!?
och allt i skolan måste vara klart till på fredag då betygen sätts eller nåt sånt :(
ja jag ska inte ta ut allt på bloggen, förlåt
jag tror jag ska gå och gör en kopp te och gå i lägga mig och försöka få lite sömn kanske det piggar upp mig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0