mother we just can't get enough

tja bloggen!
har precis kommit hem, har gått ända från donken! :o
va med maja idag då som sagt, hon kom hit vid runt 12 satt o snaka lite
sen drog vi fram sällskaps spelet diamantan! :D
älskar att spela spel men alla hata det! :( men inte vi två :D
haha jag förlora båda gångerna men kul va det i alla fall, jätte länge sen jag spelade, vid 2 typ
gick vi iväg till donken och käkade lite, snaka och skrattade :D
bestämde även om imorgon så manda o ebba om ni ser detta kom till mig efter 8! :D
men halv 3 drog vi oss för maja skulle på träning, det var tänkt att jag skulle ta bussen hem men missa den precis
så jag orka inte stå o vänta 10 min jag valde istället att gå till fots hem, nu kom jag in genom dörren för typ 20 min sen, nu ska jag se om jag kan fixa lite snygga lösnaglar till imorgon :D
det är nyårsafton imorgon :O

bästa spelet EVER! :D
perfekt för fluff tofflor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0