så var det jul igen

hej!
nu har jag tittat på kalle anka och hans jul sak, traditionellt! :D
älskar det!
förut åt vi jullunch som bestod av risgrynsgröt som vanligt, och nu ska mamma mormor morfar o jojje iväg till julkyrkan och som alla år så tjatar mamma på oss att vi ska följa med men icke inte i år säger vi och så går dom hahah så nu ska jag pappa o min bror göra iordning det sista innen mamma o dom kommer hem, sen ska vi äta julbord och efter det blir det packet öppning :D
finns redan lite under granen men den är inte färdig fylld än, det kommer mer hihihih, ååh jag är som ett litet barn på julafton (är inte alla de..?)
bäst jag börjar göra mig klar, skriver senare
hoppas alla har en helt fantastisk jul med nära o kära! :D♥

julgranen än så länge (sorry för suddig bild )

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack detsamma =)

2010-12-24 @ 16:44:24
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Nice! det är super bra här med :)

2010-12-24 @ 16:44:50
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0