a different side of me!

kom hem från middagen för typ en halv timme sen
och jag måste säga att det va jätte trevligt o jätte mysigt
hahah det va ju svårt att hålla sig från att skrika o va normala på vårt eget lilla viss
men jag tyckte ändå att vi höll oss ganska bra förutom när manda kasta servetten i ansikte på mig hahah xd
ajja vi satta ute där på alfie, juste ändrade planer btw, som vanligt.., i typ 2 timmar
o vi parat om massa kul o åt jätte gott
vid nio ungefär åkte vi o hoppa i älven :D
jätte gött vatten, vi tog massa kort oxå
så en kort sammanfattning, det va jätte kul o mysigt o det måste göras om snart! :D

älskar er ♥
nu segalar jag iväg till finland, kommer hem på onsdag så kommer inte på nåt bloggande tills dess
men när jag kommer hem då jävlar kommer en bildbomb så stor att det inte kommer få plats på en sida
okej jag krydda lite där haha men kommer sakna alla i sverige men kommer snart tbx :D

Kommentarer
Postat av: maja

riktigt rolig dag!



BAJSBILDEN!!

2010-07-15 @ 23:10:22
URL: http://majalinderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0