abowe your head

värt aså! :)
åkte iväg till manda vid 3 o vidare till maja
vi gick ner till bryggorna o bada, sola, prata o hade det allmänt mysigt :)
hahaha jag doppa amandas handduk i vattnet så hon blev lite sur på mig hahahah xd
det va as kul! :D
vid kring 6 gick maja för hon skulle till oskar o fira konfimation lr nåt?
så jag o manda stanna o bada lite till men vi åkte ganske snabbt oxå
vi köpte ett varist tuggumi o åkte våra egna vägar hem
imorgan ska jag käka kebabhouse med dessa som jag va med idag
ska bli fett mysigt älskar sånt :D
nu ska jag sätta på en lång duscha o sen ska jag äta min älskade torteliniröra :D
(stavning..? :o)
kommer bilder ska bara föraöver hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0