aion opettaa minulle suomen..

ja det är sant!
sitter o snakar med julia o vi har bestämt oss- visst jag hade bestämt mej för typ 3 år sen men ändå- för att lära oss finska. det är nog dags för mig nu så jag kan snaka med mina släktingar i finland! :D
det kommer bli jätte kul men svårt som fsn, har försökt förr men det va svårt kan jag säga!
jag kan snaka finland-svenska men det räker inte hela vägen alla gånger!
så när jag kommer till finland om några år så kan jag finska, kanske flyttande oxå..? :D

Kommentarer
Postat av: Julia Stenberg

Haha, klar som fan att vi ska! <3



Jag ska lära mig lite nytt varje dag hade jag tänkt! :D <3



Pussar!

2010-07-24 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0