and i know you cant stay but i wish you would

min dag började av att jag vakna runt halv 12 o gud vad jag drömmde konstig! :O
jag kollade ut genom fönstret o fick en chock, jag drog på mig bikinin o sprang ut o la mig i solen
efter tre dagar kändes de väldigt rätt, nästan all min färg har ju försvunnit nu så :/
vid 1 ungefär gjorde jag mig iordning o jag o mamma cyckla ner till stan
vi köpte en present till pappa o jag köpte en jacka/kavaj vet inte vad jag ska kalla det ;d
det blir ingen träning idag så jag ska nog ha en mys kväll med manda o ebba istället
det är ju sista avsnitett av ugly betty idag!!! :D

tänk vad man kan hitta på rea, denna kosta 50 spän på gina tricot! ;o

dagens outfitt oxå :)
linne: bling (göteborg)
jeans shorts: sönerklippta jeans från bik bok
väska: beanco fotwear
skor: skopungten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0