dont walk away

sscchooo :d
har vaknat vid typ 10 -.-
o jag kunde ju inte gå in på datorn lr kolla på tv för pappa hade dragit ur alla sladdar o shit
så jag låg o läste min bok istället och skräll att morris ska gräva ner sig i min filt haha ^^
men nu är allt i satt igen, planerna för idag då...
jag har inga direkt planer jag kanske ska ut med mamma till ikea men jag tror hon ska städa hela dagen så jag vet inte, nu ska jag gå ner o käka lite frukost, och det finns ju cola kvar så det blir nog det o chips haha fett jag vet :D
men that's my life ((a'
men just nu sitter jag o lysnar på min brorsas spotify och gillar alla eminem för utom jag, aså han har väl några bra låtar men så bra är han inte enligt mig då :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0