hate to say it but I TOLD YOU SO!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
SPANIEN FUCKING VANN FOTBOLLS VM 2010!!!!
FÖRSTA VM FINALEN NÅNSIN FÖR SPANIEN OCH DOM GICK O VANN HELA JÄVLA SKITEN!!
och vilken jävla match aså herregud
holland skrapa ihop 7 gula kort o en rött tror jag
o spanien runt 3-4
matchen sluta 0-1,  tack vare iniecta som gjorde mål i förlängning i den 116 minuten
jag höll på o dö där jag satt skit piced of på den rå snyf´gga fernando torres för att han inte gör nö!
men gud det lär inte bli nån kort natt i spanien nu det är ett som är säkert!
och han som försökte sno bucklan innan matchen hade börjat
hahah herregud jävlar va han kommer få hårda straff för det
ett fick han ju redan när hna försökte ta den, en rak höger kommer
hahah jävlar vilken jävla galning
mer crazy än mig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0