i cant see the end of the road for you and me

jag kom hem från träningen för typ en halv timme sen lr nåt
nu sitter jag vi tven o har precis käka nyttig middag med mamma :)
det va jätte gott faktiskt, men det är ju trotts allt fredag o jag kommer ändå proppa i mig lite chips o cola
dagen träning va väldigt kall kan jag ju säga.. men det va ändå ganska kul, och juste julia som va huvudtränare för cheatas orka lr ville inte va det mer så hon gav äran till mig! :D
ja fatta va kul, jag älskar att bossa folk haha xd
men jag måste snaka med alice o så först men gud va kul aså i am so fucking exided :D
kan inte ladda upp nån bild för jag är inne på min brorsas dator (bärbar ;) för han tog den stationera för o spela med en kompis ingen säkert -.-
men så länge jag har en dator så är jag ganska nöjd ;d
ajja nu ska jag fortsätta kolla på csi maimi, skräll mig o mamma drogar alla csi serier som finns o :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0