i dont whana alone

pappa kom in o väckte mig för typ en halv timme sen, o sen dess har jag duschat och hjälpt mamma för hon ska städa alla skåp i köket så jag skulle dra ut alla bak grejjer o det där men jag spillde ut massa pasta o ris så hon kicka ut mig hehhe xd
så nu sitter jag här o myser lite med lite skön old stuff musik :D
ööhm det regnar ute så det blir väl en inne dag idag oxå, eftersom jag inte kan för mitt liv komma på vad det va jag skulle göra idag -.-
men det lär väl komma nån gång, o ikväll tror jag (om det förtfarande regnar) att vi ska ha en familje spel kväll för första gången någonsin!
mysigt, vi kommer typ bli som alla familjer i serier i usa o shit O_o
ajja ska göra nåt nu, hahah jag tror jag ska gå ner o reta mamma , det är så kul hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0