i know you cant

kort om en sak, nån måste hjälpa mig stara en facebook grupp, typ alla som tycker felicia hedström har törr humor lr nåt, måste bevissa för min vän ebba att jag är törr! :D

men inte mer om det nu...
jag sitter just nu o dampar på min fitt dator med håkan hellström i bakrunden
mamma sa att vi kanske kommer köpa den datorn ja snaka om tidigare, DET KAN DU STICKA UPP DÄR SOLEN ALDRIG LYSER! 
fan heller håller NÄSTA hellre fast vi min grandma dator isf ._.
jag ska ta mig fan ha en egen bärbar!

o nog om det oxå vi ska inte åka till stockholm imorgon resan är inställd!
okej jag vet ingen visste att vi palnerade det men jag tänkte iaf göra en liten dramatisk grejj där.. (?)
men så kom pappa med förslaget att vi kan ju åka dit på hans födelsedag
felicia tänker: okej smart, men vi kunde inte åka till london, lite roligare.. -.-
men nu får jag ju chansen att gå in på min favorit affär som jag glömde bort när ja o maja va där o så kan ja göra ett till försök på tgi ( heheh.. :$)

imorgon ska jag va med ebba :D
skriver det framför allt för då kan jag gå in o titta på det så jag inte glömmer det :D

hummm typ bara den bilden jag hade :o
det får vi ändra på! :D


Kommentarer
Postat av: ebba♥

...oh du...du är så jävla dödens för dendär bilden..

oh, ugly child...OH!

Jag sitter och gråt skrattar åt hur ful jag är, buuuhuuu, HAHAHAHAHA!

2010-07-27 @ 15:05:47
URL: http://ebbmundt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0