i'm just a kid!

orka förklara men jävlar va kul det va aså ;D
vi snaka jätte myk om massa olika konstiga grejjer igår kväll
sen somna jag vid typ 4 ^^
och blev väckt runt kl 9 o drog mej upp, jag va helt död då..
vi drog oss till haga o gick ut med bonnie o tindra, jävla go hundar dom är! :)
tillbaka till maja o käka frukost o drog o bada i älven
jävlar va kul det va!!! :D
vi gled med i strömmen aså jag skojja inte men minst 200-300 meter
lr ja jag har inget bra ögonmått.. hehe
men aså vi simma typ 2 km, för vi gjorde det typ 3 gånger
så på måndag så ska vi till gubbhålmen från stunsta!
runt 3 gick vi in o baka muffins med glasyr :D
det blev helt konstigt men gott förutom glasyren som jag o manda gjorde xd
10 i 5 va jag hemma o skulle iväg o träna vid 5 så det blev lite stressigt där ^^
men jag kom i tid o träna cheatas o när det va slut så åkte jag hem för jag orka fan inte jaguars aså!
aa nu ska jag väl göra nåt vi får se vad som kommer upp ;d
(bilder kommer kanske senare..?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0