it's all i need

ja nu är jag inne på pappas dator, orka sätta på den stora det tar sån tid o den här är vi tven där nere så ;)
sitter o kollar fotboll brons matchen 2-2 urugay tyskland ;o
idag va jag med isabelle linnea o vicky sen efter badet åkte vi hem o gjorde oss iodning lite
runt 5 möte jag linnea o isa o åkte till donken
där möte vi ebba,moira o mattias o frida
blev lite obekvämt där ett tag... :d
sen hängde jag o isa med linnea o frida för ett kvälls dopp men snarare ett bad
så jag o isabelle drog till höla o skämde ut oss som fan! xd
sen kom linnea o frida igen ;d
vid typ 20 i 10 åkte jag hem o nus itter jag här o gör mat ;D
o jag kan inte fatta att tyskland vann med 2-3!
hahah det hände myk medan jag blogga aså
men pappa ringde så det tog ett tag hahah typ en halv timme lr nåt
imorgohn ska jag förhoppningsvis till bomsta med dom bästa ;D
nu kokar makaronerna ses imorgon lr nåt :D
pussssar från min mun xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0