jag fattar inte varför ingen bryr sig?!

ja alla svenskar, vad fan lever vi i för land?!
det är den 23 juli nästan mit i sommaren och jag går på stan med en långärmad tröja och en as varm munkis öch en sjal men jag fryser ändå, det va lixom 16 grader ute, jag fattar verkligen inte as det är helt sjukt! :o
men nog om det tragiska faktat
idag har jag inte heller gjort så mycket jag o mamma åkte ner på stan en snabbis o köpte kopel, halsband o GRIS SVANSAR åt min lille gullie morris, ja vi köpte gris svansar uuh fy fan jag våga inte ta i dom hahah men tycker han det är gott så är det väl bra
jag läste i tidningen idag oxå att rix fm va en stor hitt och jag ångarar att jag inte gick men ändå det va mycke grejjer som drog mej bort från allt det där...
nu ska jag rensa alla jordgubbar som jag o mamma köpte, vi köpte 10 liter :D
mm så gott, men vi ska frysa in typ allt o hare till typ smoothie o sånt i vinter, älskar det, vi gör det varie år :)
ja det är väl bäst jag börjar då, det här kan ju ta ett tag :d

Kommentarer
Postat av: ebba♥

Vi är också sånna som köper och fryser in!

...fast vi hinner oftast inte det för jag gillar verkligen jordgubbar.. hihi ^^<3

2010-07-23 @ 15:56:07
URL: http://ebbmundt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0