jävla förening!!

jag glömde nämna en liten grejj!!
fick ett sms från emma cheer ( tränare )
att det är ett jätte viktigt möte på fredag o kommer man inte så blir man kickad ur laget
åååh jaaaa jätte kul jag ska bort då!
aså va fan den här förening är helt jävla fucked up!!
seriöst jag blir så jävla sur på sånt, men så jag bara men hallå jag ska ju till finland då, skrev jag
o tror du att jag får nått svar NEJ!
jag HATAR karlstads cheerleadning förening! / gymnastik förening..
okej ursäkte utbråttet o jag kankse inte blir kickad o jag kanske över reagerade
men ändå det kommer alltid såna här grejjer i den här föreningen och är det nån överaskning att vi aldrig kommer mer än näst sist på tävlingar, nej det är det inte för att alla hatar karlstads cheerleaders, konstigt
nej jag fattar det iaf!
jag vill bara uttrycka mina känslor i en bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0