just look up to the stars

tjoola hopp :D
pappa kom i o väckte mig kl 10 typ för o att jag skulle konstatera om jag skulle med till lidköping lr va fan de hete, ja jag gick o la mig typ 3 lixom (y) -.-
men runt 1 åkte hitta jag mina vägar till ebba, vi kolla på film käka glass o spela rock band
vi va på mc för ja skulle äta lunch o ofc såg vi ett jävla cp barn som såg lite roligt ut o höll på att dö där vi stog o vänta på vår tur med ett reatard framför oss, men de va ju så synd om det men ändå goch!
kom hem vi 9 ungefär o käka billys som ja köpte o nu sitter jag o smakar på mitt godis o cola, smaka skit :o
har ju regna hela dagen så har inga skulld känslor för att jag satt inne hela dagen! :)

mina damer o herrar låt mig pressentera vandrande pinnar!

dagens outfitt fick vi med oxå ;d
långärmad: h&m
jeans: only
halsband: jc (syns inte så myk på bilden)
hårband: h&m

Kommentarer
Postat av: ebba♥

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Herregud, den som skapade den ungen skapade den för att underhålla andra ._.'<3

2010-07-27 @ 13:55:56
URL: http://ebbmundt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0