love your heart

vilken värd dag då! :D

telefonen väckte mig kl 06.10 o jag drog mig upp o vi drog oss mot stockholm
när vi kom fram gick jag o maja in i alla möjliga roliga affärer, fick med mig lite stuffs hem oxå
men det tar vi sen ;d
sen vid 12 ungefär bestälde vi bio biljetter till the last song o gick och åt
vi skulle ätit på tgi men det va visst 18 års gräns :o
så vi gick till ett mysigt cafee i pk huset
sen kl 14.50 börja filmen, och jag tror jag värkligen höll på att dö, jag grina som en liten unge!
jag kan inte förklara men ja det blev ju inte så bra...
men filmen va grymt bra faktiskt :D
sen så hade vi lite tid kvar innan hemresan så vi bestämde oss för att ta en fika i gallerian, o de gjorde vi ;)
vid ca kl 6 åkte vi hemåt, nöjda o glada med en jävla värk i fötter o ben ;D
jag fick med mig hem ett par svarta shorts, bikini topp,halsband,T-shirt ( 30 spän ;o), berlock o väska :)
jag är nöjd med det jag köpte förutom bikini toppen som jag är lite orolig för men jag är så desperat så what ever
aa det va min o majas dag i korta drag vi hade as kul o bilder har ingen för ingen hade kamera med så to bad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0