no one can take your place

japp nu sitter jag här o trycker i mig en pampizza
har precis kommi hem från dagen med linnea o vicky :)
jag vakna runt halv 12 gick upp o åkte till linnea runt 1
vi satt o gjorde upp massa planer på vad vi skulle göra när vicky kom
men så blev det ju inte riktigt då ;d
så vi cykla runt hela tiden ända tills vi blev så trötta o satte oss hemma hos linnea o satte igång en film
runt 7 kom vicky finally efter 4 timmar xd
så vi drog till bryggan o bada i det as sköna vattnet :D
sen satt vi o prata o hade det mysigt
runt halv 10 åkte vi o köpte godis o åkte hem, nu sitter jag här helt själv o äter
ska bytta om till myskläder/pyamas nu o mysa till det lite ;d
cu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0