one night to be together

det här har nog varit en av dom hemskaste kvällarna!
när emma drog hem vi runt 9 skulle jag äta o mamma hade frågat om jag ville ha mat innan men då sa jag nej jag tar det sen, o då förväntar man ju säg att det ska finnas mat men det ända som fanns kvar va en liten ynka lax bit ( skulle igentligen va lax o salad)
så jag skulle koka lite ris men visste inte hur man gjorde så mamma satte på de o då trodde ja mamma skulle ta bort det men nej istället så börja de typ brinna o nu luktar det bränt i hela huset!
o laxen va 90% ben  riset smaka skit o brännt, så jag kassta de o tog en törr macka som hade legat i fryssen i typ ett år men de va ju inte heller gott så jag åt inte den heller men det fanns lite pasta kvar sen i morse men den hade stått framme hela dagen så det smaka oxå skit!
o sammanlagt så har jag inte ätit nåt på hela dagen typ! -.-
hahhah det är väl det som har hänt mig sen kl 9 nu ska jag gå o titta på sex and the city! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0