skäms du inte?

jag har inte bloggat idag för jag har inte haft nåt att skriva, kanske med tanke på att det ända jag har gjort idag är att vakna ligga framför tven hela dagen förutom en kvart då jag va ute med morris o typ en halv timme då jag duscha
så hehe det är väl allt jag har gjort idag då, aa jag har ju ätit oxå men det räknas inte...
och jag gick inte till rix fm idag heller jag orka inte och så har jag flera andra skäll mrm det ska jag inte dra upp här...
det känns verkligen konstigt att missa det, det är ju lite som en tradition hehe ja jag har väldigt många traditioner
men det är kul det är de som får allt att kännas speciellt för mig på nåt sätt som jag inte riktigt förstår
ajja nu måste jag tillbaka till min älskade tv, hahah jag o mina problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0