so just get up!

ja nu sitter jag alltså på min gammla vanliga sunkiga 5 år gammla segare än min farmor dator...
men mamma har nu bestämt sig för att vi ska bort från karlstad o regnet
hon va fult bestämd på oslo, men alla som känner mig någolunda vet att jag inte gillar, det är som att vi skulle åka till ryssland om vi bode i finland ( mamma hatar ryssland )
så jag övertala henne om att vi inte skulle göra det, o så höl vi på VÄLDIGT länge om vart vi skulle åke
personligen skulle jag vilja åka till london igen men pappa fyller ju år o ännu en gång sabbar han det!!!
så nopp ingen resa till härliga london med sol o grym shopping! :@
men vi kanske ska åka till stockholm ist vi hitta biljetter på tradera för 6 spän! :D:O
det är väl hur nuläget ser ut, kul att nån är intresserad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0