svar!

Postat av: amilia & amanda

*när började du med cheerleadning

*vem är din bästa kompis

*vem är bäst i cheerleadningen enlit dig :D

*vilket fotoprogram andvänder du dig av när du redigerar bilder ?:D

svar:
* jag började för ca 2-3 år sendan

*jag har många bra vänner men mina bästa är nog maja,manda,vicky o emma (i min klass)

*enligt mig..?
jaa det va väldigt svårt det vet jag faktist inte men måste jag säga nån så skulle jag faktiskt säga maja kanske
vi har många bra men hon är nog lite över enligt mej

*jag änvänder picnik 

Postat av: alice

hööhh, tänkte fråga lite (a)
men millan & amanda tog ju dom bästa ;p
men vad gillar du mest, att va bas eller tredje?
puss

svar:
det beror lite på vilket bygg det är men jag tycker båda är väldigt roliga o jag är nöjd med mina placeringar oftast!  ;d


Postat av: ebba♥

1. Favoritaffär?
2. Favorit märke på kläder?
3. Roligaste minne?
4. Skostorlek?
5. Idol? :D
6. Favoritlåt?
7. Gillar du mest ditt plattade eller självlockiga hår? :)
8. Hur du bäst tillbringar en sommardag?
9. Närmsta vännerna?
..och DÄR rann min fantasi ut :)<3

svar:
1. jag har ganska många men bik bok kanske
2. cheap monday ( även om jag inte har så myk därifrån)
3. oj det går inte att säga jag har såååå många fruktansvärt roliga minnen med många ;D
4. 39...
5. jag tror inte jag har nån direkt idol som du har him o maja green day, men jordin sparks är väldigt bra
6. just nu only you joshua radin o stay o the climb miley cyrus
7. jag tror faktist jag får säga mitt lockiga hår eftersom det är bra att vara lite annorlunda i lite mer än sättet ;D
8. okej jag fatta inte riktigt den... hehhe men jag ska försöka, det jag hellst skulle göra är att vara med alla mina gryma vänner o kanske grilla med dom på kvällen lr nåt sånt mysigt :)
9. närmaste är nog emma,maja,manda,vicky,du,linnea o isabelle det är dom jag har varit mest med här nu typ
haha okej ;D

Postat av: maja
din högsta dröm?
en insperation?

svar:
min högsta dröm är att jag blir en framgångsrik mode tidnings chef ;D
jag har ändå ganska många insperationer men en av dom är nog du!


Postat av: vicky
bästa låt?
vad får dig att skratta?
vad får dig att gråta?
love you <3

svar:
bästa låt är för tillfället only you- joshua radin o stay o the climb- milet cyrus
det finns MASSOR som får mig att skratta men roliga skämt,mina gryma kompisar,ingenting m.m
sorliga filmer, när jag tänker på hur mitt liv skulle varit om jag gjort saker annorlunda, saker som har hänt för o.s.v


hoppas att jag inte sög på att svara på frågor...? :D


Kommentarer
Postat av: maja

åh vilket gulligt svar på min fråga ^^

love u

2010-07-13 @ 11:30:20
URL: http://majalinderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0