when darkness falls

sitter o räknar ner till grejer som händer inom kort
skolan börjar 23 alltså om 27 dagar
min fördelse dag är om 5 veckor ^^
o bardbidraget ( så efterlängtat) kommer om 24 dagar
jag har så myk att köpa nu till hösten, vill man ju inte köpa sommargrejer längre det är ju höst runt hörnet bara:o
jag planerar att köpa:

  • vita convers
  • jeans
  • kofftor o sånt
  • maskara men de måste jag fixa typ nu orkar inte ta mammas hela tiden hehe..
  • ett par as gulliga legings på vila!
  • örhängen!

o de kommer bli ganska svårt att vänta på att köpa de där men när tiden är inne så måste jag släppa med mig nån till stan!
nu ska jag gå o mätta mig :(

lille morris...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0