when I think of you I become suicidal

gud vilken dag aså, jag säger bara vi är konstiga!! ;O
hur ska jag börja
jag kom i säng vid halv 3 o skulle upp vid 10 nästa morgon så det va ju inte det bästa
men jag kom upp o åkte iväg till maja halv 12
sen åkte vi ut till bomsta o bada o grejjs
vi gjorde allt konstiga grerjjer så det skriker om det
maja o vicky grävde ner mig o manda i sanden så bara huve syndes, sand i håre -.-
o måla till en kuk på manda xd
sen va vi så sandiga så vi sprang i o så drog ja av mig hela bikinin
så alla necka 3 gånger, hahah o första gången så typ skrek jag lite o vifta med bikinin i luften
o en kille råka se det o gjorde (y)
jag bara ouups heheh....
vi hoppa på balong saken o skratta as myk
o skämde ut oss hela tiden för ALLA på stranden
det är så himmla svårt att förklara vad roligt det va aså! XD
kommer blider men vicky åker båtbuss så det blir nog imorgon lr nåt.. :d
nu sitter jag ny duschan o fräsch o äter resten av ben and jerrys :D
imorgon blire att flytta LÅNGT!
haha ses då :d
älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

bäst dag! älskarer <333

2010-07-12 @ 00:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0