when you try your best but you dont succeed

hej bloggen! :)

just nu är jag på väldigt bra humör :D
jag ska till stockholm med maja imorgon har vi precis bestämt! :D
kul va, jag vet ;d
iaf dagen, dagen börja med att jag vakna av att linnea ringde så jag gick upp o gjorde mig iordning o åkte till henne, vi gick på stan o nu har jag en ny långärmad vit tröja, bikini trosor o toffsar o sånt i min garderob
sen drog vi hem från stan runt 2 o kolla på film
jag drog hem till lilla mig vid ca 4 o drog direkt på träning kl 5
men nu har jag kommit hem o nu ska jag gå o duscha o göra mat o bestäma kläder till imorgon :D
ses när jag kommit hem
o juste det är fotboll oxå tror jag :D
semi here we come!
love felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0