you got to live it big time!

när jag o mamma skulle åka till ikea körde vi min brorsa till stan snabbt, men det gick ju inte så bra hahah
mamma blev stoppade av polisen för att ha kört 14 kilometer för fort på en 30 väg mohahahha xd
så hon fick böta 2400! jävla sura pengar! xd
ja och det va väl det som va kul
och nu det som suger, cc och hans kompis åkte till munkfors igår till en kille som tydigen ska sälja sin dator, så cc lånade den o vill att vi ska köpa den men köper vi den kommer jag säkert inte få en EGEN bärbar när jag fyller år, och den datorn skulle va bättre än den vi har nu ( och den vi har nu är jävligt bra för spel o shit ) men seriöst han spelar ju typ aldrig längre.... om man bortser från nu då hehe...
men ändå jag tänker fan inte låta mamma o pappa köpa den datorn aså!
och nu har jag precis bakat äppelpaj helt själv! :D
gött som fan vare, stolt! ((a'
älskar bilden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0