we will walk this rood togheter

tjaaaaaaaaa sverige!

jag har precis kommit hem frn en awsome dag!! ;D 
fast frst kanske jag ska bertta om resgaen?

nr vi kte frn karlstads flygplats och kom fram till grekland s va klockan runt halv 11 lokal tid
och vi hoppade p bussen till vrt hotel, och vi kte ju gruppresa lr vad det heter s det va ju as myk folk och s
men nr vi kom fram till vrt hotel vare koll svart och man sg ingenting! xd
och det va as varm och gtt, men som vi va s  tr s vi gick och la oss och klockan va ju typ runt 12
s vi vakna upp nsta dag och sg oss omkring och jag tror aldrig jag har sett nt s vackert i hela mitt liv

det va s himmla fint och vi hade utsikt ver havet och allt ;D
men den dagen lg vi bara vid poolen hela tiden s vi sg inte s myk d

men idag s var vi vid poolen halva dagen och efter siestan (stavning)
s kte vi ner till rodhos stad och cheka in det och det va jtte fint och jag vet att alla sger att grekland r fint
men jag trodde inte det va s fint som jag nu har sett det!! ;D

och vi har tit p resturang med jtte god mat och allt r helt perfekt
kanske bara ska jobba lite p det dr med solabrnnan ;D

men det va det jag hade och skriva nu, kommer sss myk mer jag LOVAR!!

och frlt fr att jag skriver s konstigt men aa det r ju konstigt tangentbord.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0