jävla dator!

             tja! :)
aa jag har inte ladda upp på typ nåra dagar men min jävla dator är så sen och pajar hela tiden aså
så de går inte så bra för mej men aa nu funkar den iaf ;)
aa så i torsdags lr va de va så va jag manda och vixky på badhuset och hade kul värsta kul va där typ värsta länga hahaha måste göra om de nån gång aså :D
aa kommer inte ihåg på mycke har ju ganska kort minne hahahah xp
men aa sen blev de träning i marieberg och sen skulle pappa hämta mej och manda och även fast jag sa vart vi skulle va så lyssna dom inte som vanligt och jag fick skulden för att jag inte hade sakt nåt men jag hade de för min brorsa körde oss ditt ;)
aa så vi fick stå och vänta på min pappa typ aa ganska länge tycker jaa ;)
och vi hade ju bara tröja så de va ganska kallt så när jag kom hem så mötes man av ett varmt skrik
aa vad ska jag säga jag älskar min familj ibland.. :p
aa men sen på fredan så åkte mamma och pappa te örebro och min brorsa åkte med nån till typ sunne lr nåt så huste va mitt gött fast jag blev rädd sen men aa hehe skit samma;)
men jag fick ju gå ut med morris hela tiden guud så jobbit aså!
aa sen nu äre lördag och sportlovet är snart sluut NEEEEJ!!!! :'(
aa och jag är trötttt som fan för min hund gjorde så jag vakna vid 9 och ville gå ut så jaaa kul oo gå ut 9 på morgonen när man va upp dan innan ett tag lixom!!! :(
aa mina dagar hahahah ;D
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0