lördag!

                 tjennare! :)
aa fan gött me lörda!! :D så idag när ja vakna så gjorde ja mej iårdning och sen så drog ja mamma och pappa till farmor och typ va där och sen åt vi lunch på stan och sen så åkte jag till träningen då ;D aa så va ja där och gud jag höll på att dö när vi körde åt andra hållet xp gud jag blev helt förvirrad ;) och maja körde näsan i matildas höve i bygge hur fan lyckas men me de lixom hahaha xp ja bara såg maja sätta sej på kanten för hon skratta så myk sååå majas humor xp aa men sen så åkte jag,maja,vicky och julia hem te emma och gjorde rosetter och vi körde drive in på mc först hahaha fan gud de gick jävlit bra mena ja xp aa men sen så körde vi till rud då och nu vet jag äntligen var pekås i rud är hahah xp aa så skulle vi göra typ 20 stycken då och de tog lite längre tid än jag trodde ;D men aa när kl va typ 7 va vi ju typ klara med att klistra och sen skulle de törka och men skulle klippa och fixa till och sen skulle man ju sätta ihop de me den andra delen oxå så de blev ju inte så bra då men aa och jag gick ju fram och tbx i hennes lägenhet i typ en halvtimme hahaha de va kul ;) men sen skulle jag hem och titta på melodifestivalen ;) jaa jag tittar på de!! men när de börja så vare ju fan cheerleaders i början men jag han typ inte se de jag missa kom precis upp för trappan när dom sluta så jag ska kolla på de på youtube sen men aa änsålänge så äre frid och fröjd ;)
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0