måndag!

                   tjenna svenne! :)
idag vare måsdag igen seggg och tråkig som vanligt ;P men typ as myk lektioner aså jag hatar de :(
men aja massa lektioner då de hände väl inge konstigt joo jag va katt idag förästen hihihih de va kul :D men sen när jag kom hem så blere te att kolla på teve tills mamma kom  hem så gjorde jag so värsta myk ju xp aa och sen så plugga jag till jävla fucking spanska prov imorgon jag hatar spanka!!!! >:( och så skulle ju pappa hjälpa mej och de gick ju bra.. fan va ont i huvet jag har aså :( gud jag kommer ju värkligen inte klara provet aså men jag skulle ju kunna plugga mer om jag ville men nej jag orkar inte så de får gå som de går xp
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0