måndag!

                  tja! :)
såå idag börjare med skola då ofc -.-
aa sen så hade vi typ bild prov aså de är så jävla onödigt så de inte sant aså guud!!
men aja det gick väl bra men sen så blere att va me emma så vi drog hem till henne och hämta litte ost och sen hem till mej och gjorde sånahär rulla maka graj aa kommer inte på vad de heter men aa hahahha skräll och sen så blev de disney channel och sen gjorde vi chockladbollar mmmh de va gott de gick ju bra oxå menar jag xp aa sen så blev de dator och som vanligt så sökte vi på hitta på folk hahahah så jävla liv omg xp aa sen så skulle emma hem och så tog vi morris och drog och sen så gick jag lite med hunden efter att ha följt emma ett tag då och sen blere äta och sen tv och nu dator ;)
varför slutar alltid mina dagar på samma sätt vilket liv jag har aså omg xp aja tävling om 6 dagar!!!!kista på tisda
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0