måndag!

            hejsan! :)
idag vare första dagen efter sportlovet!
jävlit trött sov typ ingenting föra natten typ -.-
aa men så det börja ju med gamla härliga so!! :D
jaa jätte kul när man är trött mener jaa -.- men mvg va inställd iaf så en timmes rast de va gött iaf :D så sprang in i maja och manda så vi drog te ica och köpte glass och de påminer men om att jag är skyldig maja 13 spän ;)
men aa så vi satt där och åt glass och längta te somman guud jag längtar verkligen aså!!
aa men sen så hade jag nåt som jag inte kommer ihåg typ matte tror jaa aa de vare nog haha xp
men sen så vare massa lektioner sen så gick ja hem och baka muffins mmmh gott aa och sen tv och dator och nu är jag här hahaha de händer alltid så myk på mina dagar xp
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0