onsdag!

                  hej!:)
idag hare gått halva veckan så de bara halva kvar nu innan helg yeeeeah!!
men aa de tag kvar ändå ;) aja så idag vare profil och vi va typ i bildsalen för gunila va typ inte där och vi fick inte inställt och fick ju inte så myk gjort den lektionen hehe xp aa men sen vare ju ganska lång rast då, så jag och lindh och ida och jojja gick och möte emma och nathalia vid badhuset och sen så gick vi te ica och sen när vi kom tbx så drog jag,emma,strandis och lindh hem till emma och träna på vårt program te gympan och sen så gick vi tbx te skolan då ;) aa sen så körde vi kotten lite tror jaa och sen vare no och de gick ju bra för min grupp mena ja.. xp aa sen så var en till ganska lång rast och då körde vi oxå kotten hehe liv men de kul jag och emma har ju bäst grej aså xp aa men sen vare spanska och sen blere hem och slappa och sen åkte jag mamma och min brorsa te den nya ica nånstans typ velsviken tror jag de stavas ;p aa men de va lite myk fölk så vi drog te bergvik iställe aa sen släppa av cch och sen hem och äte och nu sitter man här då så de va min dag ;)
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0