onsdag!

                  tjaa svenne!
idag vakna jaa typ kvart i elva och då lev dee littte stressit för jag skulle först duscha och tvätta håret och sen skulle jag göra mej iårdning och gå ut med hunden och sen skulle jag ta mej ner till bion på den lilla tiden jaa bara skit !!! ;o
ja skulle mötas me ebba hennes brorsa isa och vicky så vi skulle gå ditt men dee han jag inte riktigt
så jag skynda mej lite sen tog jag bussen ner och som tur va så slapp ja åka själv för isa ebba och hennes brorsa kom oxå på bussen sen och vicky lite senare ;)<3
aa så sen när vi kom me så hämta vi ut biljeterna och sen såg vi alic i underlandet hihihih wiie :D
värsta bra varen !
men aså jag har inte varit på bio på typ as länga typ ett halvår lr mer och nu har jag gått på två på mindre än en vecka ;)
aa men sen när jag kom hem så städa köket matsalen halen och mitt rum fy fan va bra jag ää jävlar!!!
jag borde få pengar för de där aså!!
aa men sen när mamma kom hem så laga vi tacos och åt de och sen blere tv och nu dator haahahha aa min dag :D
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0