söndag! :(

               tja! :)
uuuh jag hatar verkligen söndagar såå jävla jobbiga!! :( men aja så jag vakna och låg och drog mej typ ganska länge ;) sen så lyckades jag komma upp och insåg att de va sönda och då gick ja ocj la mej igen xp men sen när jag kom upp för andra gången så åt jag lite lunch/frukost och plugga lite spanska (på moronen jag vet ;oo) aa men sen så skulle jag till cheer då så när jag kom ditt så trodde jag att jag va värsta tidig men nej de va jag inte alla va typ där för vi skulle ju ha genrep då ;) alla va stressade som vanligt kändes som tävling fan xp aa men sen så träna vi programe typ två gånger vare väl och sen så kom typ as myk folk (föräldrar då xp) aa sen så snaka emma och tira lite då sen körde panthars och sen vi och den första gången gick ju ändå ganska bra men vi körde en gång till sen och den blev ju kass aså gud xp aa men sen efter de så skulle vi ha lite träning men mamma ville att jag skulle komma hem så jag fick inte träna :( och alla fick pröva och vara topp de ville jag me men jag va ju inte där :( men nån annan gång så sen när jag kom hem så blere dusch óch plugg och nu dator ;)
hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0