söndag!

          hej :)
idag vare träning och va väl ganska slapp tycker ja bara körde programe typ ;)
aa sen när jag kom hem så duscha jag och åt sen blere ner till stan me maja och manda :D
de va lite stressit för skulle mötas vid 20 i typ 3 tror jag men ja kom hem kvart över så jag kom
vid hel istället typ ;) aa så gick vi på stan och dom köpte bodys som vi ska ha te tävlingen som är väldigt snart OMG!! jag kommer dö!! men aa och jag köpte hahah ett par glasögon xp hahahha jävlit snygga faktist he;D
aa sen så va vi där ett tag och sen när de stängde så gick vi och fyllde på mitt busskort och köpte glass mitt i vintern typ men ändå ;D de så vi aså men aa sen så gick vi till bk och käka lite och så hade vi lite flum lr aa jag iaf xp vi rå stirra på alla som kom förbi hahah och hon som sprang sen hahahahha så jävla kul xp men sen så kom typ världens äkligaste gubber ja bara kan vi gå nu? aa sen typ sprang vi därifrån haha lr aa ;P
sen så åkte jag hem och sate mej vi tven och nu dator och how i met your mother fast de sluta precis så nu blir de nog 2½ men ;)
uuuh de skola imorgon jag vill inte att sportlove ska vara slut :( men de påsklov snart ;D aa juste de genrep den här söndan tror ja kom å kolla va bra vi ä ;)
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0