tisdag!

                   tja! :)
idag vare tisdag då, nu äre bara göddige dager kvar ;d aa tycker ja iaf ;)
men aa så börja med skola som vanligt då kommer inte ihåg att de hände nåt specielt då aa ;P
aa så sen vare träning och jag kan ju säga att bussen va fulll som vanligt då jävlar aså :P
men sen när jag bytte buss så satt typ nåra i mitt lag där bland annat min tränare så jag åkte inte själv yeey xp
aa men sen så körde vi litte grejer och litte bygg och så ;) kulkul snart tävling och har äntligen fått slutpose :D
brare men aa sen när jag kom hem så blere att äta och sen dusch och så nu sitter jag här och laddar upp inför desperate sen :D aa de va min dag och imorgon äre onsdag slapp dag wiie! ;)
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0